Gwarancja & Zwrot

Gwarancja

Każdy produkt sprzedawany w Sklepie Internetowym lap-baterie.pl jest objęty gwarancją jakości.

Okres gwarancji każdorazowo podany jest w opisie produktu i jest liczony od momentu jego wydania.
Sklep Internetowy lap-baterie.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane Produkty były jak najwyższej jakości i wyraża nadzieję, że zakupiony produkt będzie działał bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji.
Baterie litowo-jonowe ulegają stopniowemu zużyciu przez cały okres eksploatacji. Mimo takiej właściwości tego produktu zapewniamy Państwa, że nasza polityka gwarancji dopuszcza zużycie o 20% jako normalny stan - naturalne starzenie się baterii. Każde zużycie (obniżenie realnej pojemności) o więcej niż 20% na koniec okresu gwarancji względem stanu w momencie otrzymania produktu jest podstawą do reklamacji.
Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w regulaminie sklepu.
Uwaga! Proszę sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia/braku poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację – skrócona instrukcja
Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Chcemy, aby zakupione produkty działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji.
Jednak w przypadku wystąpienia usterek uruchamiamy na żądanie klienta procedury reklamacyjne, o których mowa w poniższych punktach.
Prowadzimy wsparcie techniczne pod numerem e-mail: sales@lap-baterie.pl .
Sklep Internetowy odpowiada za wady Produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Note: Powiadom nas o wadzie najlepiej mailowo lub pisemnie. (Opis zdjęcia jest bardzo ważny).

ZWROTY

Jak zwrócić produkt – skrócona instrukcja
Oferujemy 12 miesięcy gwarancji 30 dni gwarancja zwrotu pieniędzy! Gwarantujemy naprawy lub wymiany wadliwych produktów.
Uprzednie porozumienia i spełniają warunki zwrotu wymaga skierowania. Jeśli któryś pakiet zostanie odrzucony i zwrócony do koszt nadawcy.
Wyślij nam e-mail, nie zorganizować powrót i numer referencyjny licencja nie będą akceptowane.
Kod referencyjny powinien być wyraźnie oznakowane na zewnątrz opakowania.
Return Material Authorization zastosowanie jedynie w ciągu trzydziestu (30) dni (decyduje data stempla pocztowego). 30 dni od otrzymania produktu nie będą przyjmowane i będą zwracane do klienta.
Muszą być zwrócone 100% produktu, wraz z kopią faktury, wszystkich innych elementów osprzętu i oryginalnych materiałów opakowaniowych pudełko, instrukcja, karta gwarancyjna puste i producent. Produkt pakowany w pudełka ochronnego. Musimy zaakceptować wszystkie oryginalnego produktu, mogą ubiegać się o zwrot lub wymianę. Nie jesteśmy odpowiedzialni za utracone lub uszkodzone w wyniku niewłaściwego opakowania produktów, towarów.

LAP-BATERIE - Nouvelles produits

high quality payment więcej :